close




芭黎絲希爾頓 - Turn You On



Everybody's looking at me

大家都注視著我


But it's alright, I like attention

很好!我喜歡引起注意


The club's not hot until I walk through

這場子不夠熱~直到我走過來


They stop and stare and watch me move

他們停下腳步盯著,看我擺動


Like "Damn, I like that"

就像說"可惡!我愛這樣”


I'm sexy and you know it

我很性感你知道的


Clap your hands

拍手吧


Oh, it's like that

喔!就像那樣!


I'm not afraid to show it, understand?

我不怕秀自己!懂嗎?


Yeah, I'm hot, bitch

對!我很性感!賤貨!


Don't be mad at me go check your man

別對我生氣,顧好妳男人吧!




Girls and boys are looking at me

男孩女孩們都盯著我


I can't blame 'em 'cause I'm sexy, ow!

我不能怪他們因為我真的很性
感!

[Chorus:]

Don't care who's watching me

不管別人怎麼看我


I do just what I want

我就是做我想做的


Just 'cause I dance with you

只因為我跟你跳舞


Don't mean you're getting some

別以為你得到什麼


Don't get excited baby

別激動寶貝!


'Cause I might turn you on

因為我可能會讓你慾火焚身


Turn you on, turn you out

讓你慾火焚身,再趕走你


Give 'em something to write about

給他們一些話題去寫吧



All the boys are looking up at me

As I dance on the table top

當我在桌上跳舞時所有男孩都仰慕我


Tonight I'll be their liquid dreams

今晚我將成為他們幻想的對象


They want a piece of what I got

他們想要一些我所擁有的東西


Damn I like that

可惡!我愛這樣!


She's sexy and she's shaking over me

她很性感並在我身旁搔首弄姿


She's hot and I can't take her

她很性感而我無法帶走她


I need a drink

我需要一杯酒


I'm hot yeah

我很性感~耶~


She's cooler than I ever thought she'd be

她比我想像中的還酷


[Bridge]

[Chorus]

Don't dance too close, I might turn you on

別離我太近我可能會讓慾火
焚身

Don’t try to impress me, my papers no

別想讓我印像深刻,我的字典裡沒這個字


Don’t believe all that you read my ish out loud

別相信你所讀到關於
我的事

We can dance all night but you ain getting none, none

我們能跳一整晚的舞但你得不到我.得不到、得不到


Sorry I turned you on

抱歉我讓你慾火焚身


Take a cold shower when you get home

回家後記得沖個冷水澡




arrow
arrow
    全站熱搜

    阿飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()