close



Angel Eyes - Sting




Have you ever had the feeling

你有沒有感覺過


That the world's gone and left you behind

世界消失而且遺棄你


Have you ever had the feeling

你有沒有感覺過


That you're that close to losing your mind

差點接近瘋狂的時刻



You look around each corner

你看看四周每個角落


Hoping that she's there

奢望她會在那


You try to play it cool perhaps

你想要表現從容或許


Pretend that you don't care

假裝你不在乎



So drink up all you people

所以喝光你的人民


Order anything you see

命令任何你看到的


Have fun you happy people

好好享樂你們快樂的人民


The drink and the laugh's on me

飲料和笑聲讓我請客



But it doesn't do a bit of good

可是這一點都沒幫助


You got to seek till you find

你必須持續找尋直到你找到


Are you never unwind

你是不是從來沒有展開



Try to think

試著去想


That love is not around

愛已經不在


Still it's uncomfortably near

可是它還是令人不快的在附近


My old heart

我的舊心


Ain't gaining no ground

沒有增加立場


Because my angel eyes ain't here

因為我的天使之眼不在這


Angel eyes

天使之眼


That old devil sent

是老惡魔送的


They glow unbearably bright

它們亮的難以承受


Need I say

需要我說嗎


That my love's misspent

我的愛被浪費


Misspent with angel eyes tonight

在今晚被天使之眼浪費


Pardon me

抱歉


But I gotta run

可是我必須走了


The fact's uncomfortably clear

事實是令人不快的明顯


Gotta find

必須尋找


Who's now number one

現在誰是第一名


And why my angel eyes ain't here

還有為什麼我的天使之眼不在這


Tell me why my angel eyes ain't here

告訴我為什麼我的天使之眼不在這


Excusez moi my angel eyes ain't here

抱歉我的天使之眼不在這


Excuse me while I disappear

抱歉容許我的消失




arrow
arrow
    全站熱搜

    阿飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()