close





  范逸臣 - Don`t Wanna


So many time I've tired 

很多次

Put in my heart and soul

我全心全意的投入

Never good enough for you

你卻從不覺得足夠

I'm sick of all your lies

我厭倦了你的欺騙

It's time to realize

是時候領悟

I'm better off without you

沒有你我會更好


Don't wanna be a fool and a slave

不想再像個傻子和奴隸一樣

To satisfy your needs

去滿足你的要求

Not wanna waste my time and my life

不想再浪費我的時間和生命

To settle in your dreams

在你的夢中被你安排著


Your said it's over

你說這已經結束

It's never over

這從未結束

Tt's time for something new

是時候有新的開始

I tried so hard To get this over

我努力的嘗試結束這一切

To follow something new

去追尋新的開始 



arrow
arrow
    全站熱搜

    阿飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()