close





I Only Want to Be With You      
(ivor raymonde / mike hawker)



I don't know what it is that makes me love you so

我不知為何如此愛你

I only know I never want to let you go

我只知道我未曾想離你而去

'cause you've started something

因為你造成了一些東西

Oh, can't you see?

喔!你看不出來嗎?

That ever since we met

自從我們見面後

You've had a hold on me

你就緊緊抓住我了

It happens to be true

這是真的!

I only want to be with you

我只想與你在一起


It doesn't matter where you go or what you do

不論你在何處、做何事

I want to spend each moment of the day with you

我願意花費所有時刻與日子與你相處

Oh, look what has happened with just one kiss

喔!看看一個吻發生了什麼事

I never knew that I could be in love like this

我不知我可以如此沉浸愛中

It's crazy but it's true

這是如此瘋狂,但卻真實

I only want to be with you

我只想與你相處


You stopped and smiled at me

你停下並對我微笑

And asked if I'd care to dance

問我是否願意跳支舞

I fell into your open arms

我跌入你張開的雙臂

And I didn't stand a chance

而我沒有把握這個機會

Now listen honey

仔細聽!親愛的

I just want to be beside you everywhere

我只想無時無刻不在你身邊

As long as we're together, honey, I don't care

只要我們能在一起,親愛的,我什麼都無所謂

'cause you've started something

只因為你啟動了機關

Oh, can't you see?

喔!難道你沒看到嗎?

That ever since we met

自從我們見面後

You've had a hold on me

你便緊緊的套住我

No matter what you do

不論你做什麼

I only want to be with you

我只想與你相處


Oh, oh, you stopped and you smiled at me

喔!喔!你停下並對我微笑

And asked if I'd care to dance

問我是否願意跳支舞

I fell into your open arms

我跌入你張開的雙臂

And I didn't stand a chance

而我沒有把握這個機會

Now hear me tell you

仔細聽我要告訴你的事

I just want to be beside you everywhere

我只想無時無刻不在你身邊

As long as we're together, honey, I don't care

只要我們能在一起,親愛的,我什麼都無所謂

'cause you've started something

只因為你觸動了什麼

Oh, can't you see?

喔!你看不到嗎?

That ever since we met

自我們相識起

You've had a hold on me

你就深深的抓住我

No matter what you do

無論你做什麼

I only want to be with you

我只想跟你在一起

I said no matter, no matter what you do

我說了!無論如何!無論你做什麼

I only want to be with you

我只想與你相處



arrow
arrow
    全站熱搜

    阿飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()